Teszt: Renault Scénic RX4 2.0 Pack

A dzsoli dzsóker

Európai elsőként a Scénic egyesíti a vonzó egyterű karosszériát a mind népszerűbb négykerékhajtással.

A széles téli gumi, a műanyag héj és a motorvédő lemez a terepezés hasznos eszköze A megnagyobbodott lökhárítók és a pótkerék az eredeti Scénicnél hosszabbá teszi a terepező kivitelt. A hátfalnyitás az ablak felpattintásával kezdődik
A városi közlekedésben a magas felépítmény biztonságérzetet kölcsönöz a vezetőnek A magas ülések kényelmesek, a biztonságot szolgálja az elinduláskor önreteszelő ajtózár
Az új Scénic-generáció műanyag héjas első lámpái fekete betéttel illeszkednek a méhsejtmintás hűtőrácsozathoz Egyenletesen jár, kíméletesen fogyasztja a benzint a 16 szelepes motor
A legfeltűnőbb megkülönböztető részek a darabos, szögletes műanyag elemek. A könnyűfém felni szériatartozék A hátsó üléssor minden ülése külön mozgatható, asztal csak két ülés előtt nyitható
A pótkerék negatív lenyomata rakodóhely a hátsó ajtón A kormány jól forgatható, a pedálrend megfelelő, a váltó kicsit nehézkesen járr
Az egyenesekkel határolt, a hátsó ülésig 80 cm hosszú csomagtér az ülés eltávolításával a kétszeresére nő meg Előnyei - hátrányai

Adatlap: Renault Scénic RX4 2.0 Pack

Az Autó2 újság 2000/10. számában megjelent cikk rövidített változata